Elamus kui strateegiline tööriist

Elamus kui strateegiline tööriist

Tänapäeva edukad sündmused ei ole lihtsalt „fun & food“ – nad on täpselt läbimõeldud kogemused, mis teenivad konkreetset organisatsioonilist või kommunikatsioonilist eesmärki. Elamusega seotud emotsioon on tööriist, mis: Suunab mõttemustreid Loob uusi tähendusi...

read more
Roheline kommunikatsioon enne sündmust

Roheline kommunikatsioon enne sündmust

Kestliku käitumise mõtteviisi jagamine enne sündmust tagab külalise sündmusele saabumisel õige meelsuse. Ürituste juures räägitakse palju transpordi jalajäljest,  ürituse üldise süsiniku jalajälje suurimast mõjutajast. Üheks võimaluseks on paluda kutsustud külalisel...

read more
Lihtne viis ürituse kestlikumaks muutmisel

Lihtne viis ürituse kestlikumaks muutmisel

Ürituste andmete töötlejad väidavad, et Eestis on teenustest toitlustus suurima süsinikujalajäljega üritusel. Kui tahta vähendada ürituse süsinikujalajälge, siis loomulikut tasub alustada kõige märkimisväärsemast numbrist. Kui sellele mõeldes tõuseb kohe hirmuhigi...

read more