• Teenused
    • Konverentsid
    • Kliendiüritused
    • Suurüritused
    • Sisekommunikatsioon
    • Strateegiline planeerimine
    • Ürituste produktsioon
    • Small Talk
    • Kontoripidu 2.0
  • Meie väärtused
  • Meeskond
  • Blogi
  • Follow
  • Follow
  • Follow
Ürituse lähteandmete andmine ehk briifimine

Ürituse lähteandmete andmine ehk briifimine

Autor: WOW Events | apr. 2, 2020 | Kliendiüritus, Kontserdid, Konverentsid, Koolitus, Pidu, Sisekommunikatsioon

Et korraldada hea sündmus on vaja esmalt vastata vähemalt neljale küsimusele: Miks? Kes? Kui palju? Millal? Kliendi poolt kirjalik briif agentuurile on algseks lähteülesandeks parim. Kirjalikul viisil mõtled Sa sündmuse eesmärgi, soovitud tulemuse, vajaduse, olulised...

read more
Tasuta ühistransport konverentsideks Tallinnas

Tasuta ühistransport konverentsideks Tallinnas

Autor: Olavi Ruhno | märts 31, 2020 | Kliendiüritus, Konverentsid

Oleme oma WOW Eventsi meeskonnaga aastaid käinud Saksamaal erinevatel messidel ja ikka imestanud, et kui me püüdleme Eestis rahvusvaheliste messide ja konverentside korraldamise keskuse poole, siis miks meil ei ole võimalik messi või konverentsi külalisel sõita...

read more
7 ürituse korraldamise kirjutamata reeglit

7 ürituse korraldamise kirjutamata reeglit

Autor: WOW Events | märts 17, 2020 | Kliendiüritus, Koolitus, Pidu, Sisekommunikatsioon

Kõik me oleme korraldanud erinevaid üritusi. Lugedes järgnevaid nupukesi, märkame seal kindlasti äratundmist, et „no seda ma küll teadsin“. Ilmselt nii ongi, aga et need nupukesed ei meenuks korraldajatele ürituse ajal või peale üritust analüüsi käigus, et järgmine...

read more
Small-talk koolitusest Kanal 2 otsestuudios

Small-talk koolitusest Kanal 2 otsestuudios

Autor: Olavi Ruhno | märts 13, 2020 | Ideed, Koolitus, Uudne

Käisin rääkimas Kanal 2 otsesaates „Õhtu“ small-talk teemadel. Saatejuhid Roobert Rool ja Ivar Jurtšenko olid valmistanud ette ka mõned sketšid, mida koos vaatasime ning analüüsisime. Small-talk äriüritusel iseenesest ei ole midagi keerulist, pigem on hirm, et ei tea...

read more
Ära raiska raha oma firma kliendiüritust korraldades

Ära raiska raha oma firma kliendiüritust korraldades

Autor: Olavi Ruhno | jaan. 28, 2020 | Kliendiüritus, Pidu

Väga palju ettevõtted korraldavad oma klientidele kliendiüritusi, aga tihti pole selge, mis on selle ürituse eesmärk ja mida selle üritusega saavutada soovitaks. Kui Sul pole selgelt kirja pandud eesmärki, miks seda kliendiüritust korraldada, siis ei pruugi kliendid...

read more
Konverents, kui ideaalne kliendiürituse keskkond.

Konverents, kui ideaalne kliendiürituse keskkond.

Autor: WOW Events | jaan. 15, 2020 | Kliendiüritus, Konverentsid, Pidu

Konverents – ulatuslikum teaduslik, metoodiline vm. nõupidamine ettekannete ja diskussioonidega (Eesti keele seletav sõnaraamat, 2009). Definitsiooni järgi kõlab nagu igavus kuubis ja sinna küll pole mõtet kliente kutsuda, kui neist just lahti ei taha saada. Selline...

read more
Jõulupidu detsembris või hoopis jaanuaris?

Jõulupidu detsembris või hoopis jaanuaris?

Autor: WOW Events | sept. 5, 2019 | Pidu, Sisekommunikatsioon

Aknast välja vaadates pole veel mingit tunnet, et peaks üldse mõtlema jõuludele ja jõulupeole. Ometi siiski oleks viimane aeg teha otsus, kas pidu korraldada jõulupeona aasta lõpus või aastaalguse peona uue aasta esimestel kuudel. Kohtusime mingi aeg tagasi ühe soome...

read more
Ürituse osalejatelt tagasiside küsimise salakeel

Ürituse osalejatelt tagasiside küsimise salakeel

Autor: Olavi Ruhno | aug. 22, 2019 | Kliendiüritus, Pidu, Sisekommunikatsioon

Ürituse õnnestumise analüüs kuulub kindlasti tugevate ja tarkade korraldajate töövahendite hulka. Tagasiside küsimise eesmärkideks on analüüsida: Kas üritus täitis oma eesmärgid. Kas ja millega jäid inimesed rahule ja millega mitte. Saada ettepanekuid järgmisteks...

read more
Kuidas valida sündmusele õige aeg?

Kuidas valida sündmusele õige aeg?

Autor: WOW Events | aug. 19, 2019 | Kliendiüritus, Pidu, Sisekommunikatsioon

"Aeg on inimese väärtuslikem varandus. Kui sul ei ole midagi öelda, siis ära raiska enda ja ennekõike teiste aega" Fred Jüssi Millal peaks sündmus aset leidma, kas nädala keskel või nädalavahetusel, kas päevasel või õhtusel ajal? Need on need küsimused, mida sündmust...

read more
Tehnikainimesed on lollid vs probleemist tooli ja ekraani vahel

Tehnikainimesed on lollid vs probleemist tooli ja ekraani vahel

Autor: WOW Events | aug. 5, 2019 | Tehnika

10 aastat tagasi, kui alustasime enda rendifirmaga, tuli mulle kõne ning üks meesterahvas küsis, et kas meil on raadiomikrofone. Mina vastasin, et muidugi on, maksab 20 euri ööpäev. Tema vastu, et tore, ma tulen teie juurde ja on vaja nädalavahetuseks ning hind ka...

read more
« Older Entries
Next Entries »

Miks meie

Täisteenus ideest teostuseni. Sina valid eesmärgi, meie ehitame selle ümber kogu lahenduse

Meie töödel on garantii, sest me ei tee “lihtsalt kava”, vaid me loome mõju

Toimetame rahvusvaheliselt nii Soomes kui Lätis

24+ aastat kogemust ja üle 2000 ürituse

MÕJUME POSITIIVSELT KOHE KUI ÜHENDUST VÕTAD

VÕTA ÜHENDUST


Kontor

Pärnu maantee 160, Tallinn



Helista meile

+372 60 53 830



SAADA E-MAIL

info@wowevents.ee