Ürituse lähteandmete andmine ehk briifimine
Et korraldada hea sündmus on vaja esmalt vastata vähemalt neljale küsimusele: Miks? Kes? Kui palju? Millal? Kliendi poolt kirjalik briif agentuurile on algseks lähteülesandeks parim. Kirjalikul viisil mõtled Sa sündmuse eesmärgi, soovitud tulemuse, vajaduse, olulised...
Tasuta ühistransport konverentsideks Tallinnas
Oleme oma WOW Eventsi meeskonnaga aastaid käinud Saksamaal erinevatel messidel ja ikka imestanud, et kui me püüdleme Eestis rahvusvaheliste messide ja konverentside korraldamise keskuse poole, siis miks meil ei ole võimalik messi või konverentsi külalisel sõita...
7 ürituse korraldamise kirjutamata reeglit
Kõik me oleme korraldanud erinevaid üritusi. Lugedes järgnevaid nupukesi, märkame seal kindlasti äratundmist, et „no seda ma küll teadsin“. Ilmselt nii ongi, aga et need nupukesed ei meenuks korraldajatele ürituse ajal või peale üritust analüüsi käigus, et järgmine...
Small-talk koolitusest Kanal 2 otsestuudios
Käisin rääkimas Kanal 2 otsesaates „Õhtu“ small-talk teemadel. Saatejuhid Roobert Rool ja Ivar Jurtšenko olid valmistanud ette ka mõned sketšid, mida koos vaatasime ning analüüsisime. Small-talk äriüritusel iseenesest ei ole midagi keerulist, pigem on hirm, et ei tea...
Ära raiska raha oma firma kliendiüritust korraldades
Väga palju ettevõtted korraldavad oma klientidele kliendiüritusi, aga tihti pole selge, mis on selle ürituse eesmärk ja mida selle üritusega saavutada soovitaks. Kui Sul pole selgelt kirja pandud eesmärki, miks seda kliendiüritust korraldada, siis ei pruugi kliendid...
Konverents, kui ideaalne kliendiürituse keskkond.
Konverents – ulatuslikum teaduslik, metoodiline vm. nõupidamine ettekannete ja diskussioonidega (Eesti keele seletav sõnaraamat, 2009). Definitsiooni järgi kõlab nagu igavus kuubis ja sinna küll pole mõtet kliente kutsuda, kui neist just lahti ei taha saada. Selline...
Jõulupidu detsembris või hoopis jaanuaris?
Aknast välja vaadates pole veel mingit tunnet, et peaks üldse mõtlema jõuludele ja jõulupeole. Ometi siiski oleks viimane aeg teha otsus, kas pidu korraldada jõulupeona aasta lõpus või aastaalguse peona uue aasta esimestel kuudel. Kohtusime mingi aeg tagasi ühe soome...
Ürituse osalejatelt tagasiside küsimise salakeel
Ürituse õnnestumise analüüs kuulub kindlasti tugevate ja tarkade korraldajate töövahendite hulka. Tagasiside küsimise eesmärkideks on analüüsida: Kas üritus täitis oma eesmärgid. Kas ja millega jäid inimesed rahule ja millega mitte. Saada ettepanekuid järgmisteks...
Kuidas valida sündmusele õige aeg?
"Aeg on inimese väärtuslikem varandus. Kui sul ei ole midagi öelda, siis ära raiska enda ja ennekõike teiste aega" Fred Jüssi Millal peaks sündmus aset leidma, kas nädala keskel või nädalavahetusel, kas päevasel või õhtusel ajal? Need on need küsimused, mida sündmust...
Tehnikainimesed on lollid vs probleemist tooli ja ekraani vahel
10 aastat tagasi, kui alustasime enda rendifirmaga, tuli mulle kõne ning üks meesterahvas küsis, et kas meil on raadiomikrofone. Mina vastasin, et muidugi on, maksab 20 euri ööpäev. Tema vastu, et tore, ma tulen teie juurde ja on vaja nädalavahetuseks ning hind ka...










