Kuidas vältida sündmust korraldades ebamõistlikke kulusid?
Ürituse korraldamine kõlab romantiliselt – veidi nagu film, kus kõik särab ja sujub. Üritusturunduse kliendid tahavad alati ägedat, sujuvat, meeldejäävat üritust. Aga kui eelarve piire paika ei pole pandud, võib juhtuda palju möödarääkimisi. Lisaks tasub usaldada...
Miks on iga üritus vahend strateegiliste eesmärkide saavutamiseks?
Inimene on sotsiaalne olend ja meie aju otsib pidevalt tähendusi. Kui toome inimesed kokku ühele sündmusele, siis loome neile keskkonna, kus nad tõlgendavad kogetut läbi oma väärtuste ja emotsioonide. Seepärast ei ole üritus lihtsalt kalenderisse lisatud tegevus, vaid...
Sihtgrupi testimine Robbie Williamsi Riia 2025 kontserdi näitel
Kuidas mõista, milline reklaam sihtgrupile sobib ja kuidas käituda parima tulemuse saavutamiseks? Loomulikult saab kasutada A-B testi ja loota AI abile jne jne. Aga pange ennast artisti olukorda, kes astub lavale kuskil enda jaoks tundmata punktis, kuhu on kokku...
Sündmuste võlu peitub väikestes hetkedes
Viimased kuud on toonud mu tööellu hulgaliselt rõõmuhetki ja kinnitanud taas, kui väga ma oma tööd armastan. Mulle on alati oluline, et esinejad tunneksid end enne publiku ette minekut hoituna – tass kohvi, väike amps ja mõnus, rahulik olemine. Seekord ütles üks...
Halb tagasiside üritusel: „Väga hea pidu oli… aga rääkida ei jõudnud.“
See lause kõlab justkui komplimendina, aga kui hetkeks süveneme, siis selles on peidus midagi palju olulisemat. Midagi, mis jäi sündimata. Inimene tuli, nautis, nägi… aga ei kohanud. Ei jõudnud kontakteeruda, ei saanud jagada ja ei saanud vastu. Kui me korraldame...
Elamus kui strateegiline tööriist
Tänapäeva edukad sündmused ei ole lihtsalt „fun & food“ – nad on täpselt läbimõeldud kogemused, mis teenivad konkreetset organisatsioonilist või kommunikatsioonilist eesmärki. Elamusega seotud emotsioon on tööriist, mis: Suunab mõttemustreid Loob uusi tähendusi...
Millest peaks alustama, kui hakata valima peole bändi?
Arutame WOW Events projektijuhi Anne-Ly Ridaliga peobändi teemadel. On need tuntud bändid, keda kõik teavad, ja siis on väiksemad tegijad, kelle nimi pole (veel) nii tuntud, aga kes suudavad imeliselt peo käima tõmmata. Mille järgi siis valik teha? Anne-Ly:...
Roheline kommunikatsioon enne sündmust
Kestliku käitumise mõtteviisi jagamine enne sündmust tagab külalise sündmusele saabumisel õige meelsuse. Ürituste juures räägitakse palju transpordi jalajäljest, ürituse üldise süsiniku jalajälje suurimast mõjutajast. Üheks võimaluseks on paluda kutsustud külalisel...
WOW Events sai Euroopa Rohelise Kontori tunnistuse
Muutused algavad iseendast ja enne, kui tormame teisi juhendama, peab endal kodu korras olema. Vastasel juhul on meie sõnad väga õõnsad. WOW Eventsis on roheline mõtlemine olnud olemas alati. Meie tegutsemise algusaastatest alates oleme suhtunud ürituste korralduses...
Lihtne viis ürituse kestlikumaks muutmisel
Ürituste andmete töötlejad väidavad, et Eestis on teenustest toitlustus suurima süsinikujalajäljega üritusel. Kui tahta vähendada ürituse süsinikujalajälge, siis loomulikut tasub alustada kõige märkimisväärsemast numbrist. Kui sellele mõeldes tõuseb kohe hirmuhigi...










